Czym są produkty/ usługi high ticket?

Produkty/ usługi high ticket to takie, za których sprzedaż otrzymujesz bardzo wysoką marżę/ prowizję. Przykładem mogą być luksusowe zegarki, których produkcja / import kosztuje 10 000 pln za sztukę, a sprzedajesz je po 12 000 za sztukę. 

Marzenie o sprzedaży towarów lub usług typu high ticket jest często celem ambitnego sprzedawcy.  W końcu kto nie chciałby móc sprzedać jedną rzecz i zarobić kilka tysięcy w jedno popołudnie, zamiast spędzać cały tydzień na sprzedawaniu przedmiotów za sto pln, aby uzyskać taką samą kwotę?

 Oczywiście musisz być czujny na każdą szansę na wprowadzenie i sprzedaż przedmiotu o wysokiej wartości. Takich przedmiotów jest wiele, więc rozglądaj się za okazjami. Gdy już masz swój produkt lub usługę, na etapie relacji z klientem masz do czynienia z kilkoma rzeczami.

Produkt lub usługa – co dalej?

Po pierwsze, jest kwestia udokumentowanych osiągnięć w zakresie ofert Low Ticket i Mid Ticket, które już wypróbowali i które okazały się świetne dla ich działalności biznesowej.  Nic nie buduje zaufania do dostawcy w taki sposób, jak nieustające zaufanie, które zbudowałeś wcześniej, sprzedając coś tańszego. Witać to w wynikach ankiety opublikowanej na portalu Informator24.pl.

 Po drugie, wykazuj ciągłe pragnienie zwrócenia uwagi na towary lub usługi, które mają znaczenie dla firmy twojego klienta. Zaproponuj jeden konkretny produkt. Nie układasz całej linii produktów na stole i nie prosisz ich, aby powiedzieli, czego potrzebują.  Jesteś kimś, kto najpierw wykonuje pracę, a następnie zwraca ich uwagę.  To, że troszczysz się wystarczająco, aby zrozumieć ich interesy i wykonać trochę pracy w ich imieniu, wiele mówi o Twojej uczciwości.

Co to oznacza?

Oznacza to dla ciebie, że kiedy dzwonisz do swojego kontaktu w sprawie zorganizowania pokazu przedmiotu o wysokiej wartości, jesteś już w połowie drogi do dokonania sprzedaży.  Postawą nie będzie „udowodnij, że to jest warte mojego czasu”, ale „przekonajmy się, jak możemy to wykorzystać”.

Kiedy wchodzisz na demonstrację na żywo lub wirtualną z klientem pracującym z takim nastawieniem, twoje szanse na zamknięcie sprzedaży są naprawdę bardzo wysokie. Tunel Zysków pomaga zrozumieć, że Twoja relacja z klientem działa na kilku poziomach i w kilku fazach.

Opieranie się na reputacji szterlinga, którą ugruntujesz dzięki niskiej sprzedaży biletów i przekształcenie jej w sprzedaż bardziej dochodową, nie tylko zapewni Ci świetną prowizję, ale także zapewni współpracę, która przetrwa wiele lat.